Защо ще харесате този продукт

Устойчив дизайн

Проектирани за издръжливост и лесна употреба, тези записваеми карти са конструирани да издържат на изискванията на ежедневната дейност в класната стая, осигурявайки дълготрайна работа.

Удобно записване

Насърчавайки креативността и комуникативните умения, тези карти предлагат гъвкавост за широк спектър от дейности за говорене и слушане, с възможност за запис на аудио до 30 секунди.

Интегриране на Визуални помощници

Включването на самозалепващи се прозрачни джобове позволява добавянето на визуални знаци, подобрявайки разбирането и ангажираността в интерактивни упражнения.

Подходящ за деца размер

Компактни и лесни за боравене, тези карти са с перфектни размери за млади учащи, улесняващи употребата и взаимодействието в образователни среди.

Записваема мини карта за разговори 30 секунди

Подобрете уменията за говорене и слушане с тези лесни за използване карта с възможност за запис за 30 секунди.

Преглед

  • Записващите се мини карти за време на разговор служат като основен инструмент за насърчаване на устните езикови умения, с функция за запис от 30 секунди, подходяща за различни дейности в класната стая. Включително разказване на истории, даване на инструкции и обратна връзка от връстници, интегрирането на самозалепващи се прозрачни джобове за визуални помагала подобрява разбирането и ангажираността.

  • Подходящи за уроци по български и чужди езици, те позволяват на децата да постигнат развиване на умения за говорим език. В настройките за приемане и ранна възраст фокусът е върху внимателното слушане и разбирането на инструкциите. Картите също така насърчават изразителното използване на глас в часовете по музика, като подкрепят целите на учебната програма по български език, чужди езици и музика чрез творчески и интерактивни методи.

  • Тези записваеми карти с размери 7,5 x 7,5 cm са създадени за ежедневна образователна употреба. Техният здрав дизайн ги прави идеални за практическо обучение, осигурявайки тактилни и интерактивни елементи към уроците, които са в съответствие с ключовите резултати от учебната програма.

  • 1 бр.